În această secțiune, puteți găsi informații despre sarcinile sistemelor de securitate în diverse domenii de activitate, precum și soluții posibile la probleme. La sfârșitul fiecărui articol, există o listă scurtă de beneficii obținute după instalarea sistemului de securitate.
Sectorul bancar, datorită specificului său financiar, este supus unei atenții deosebite din partea elementelor infracționale, prin urmare, problemele de securitate sunt prioritare în bănci. Sistemele de securitate bancară sunt în continuă îmbunătățire și folosesc cea mai nouă tehnologie pentru a proteja împotriva amenințărilor emergente.
Sarcini de securitate:
1. Protecția proprietății băncilor, utilizarea rațională și eficientă a acesteia;
2. Stabilitatea internă și externă a băncii, creșterea profitului;
3. Protejarea intereselor legitime ale băncii, menținerea ordinii;
4. Analiza activităților serviciilor de securitate.
Soluţii:
ATM-uri .
Monitorizare automată folosind sisteme de supraveghere video 24 de ore pe zi. Posibilitatea de a înregistra o voce. Prevenirea acțiunilor ilegale și refacerea imaginii incidentului în cazul producerii acestuia.
Sala de operatie, receptie .
Înregistrarea vizitatorilor și monitorizarea acțiunilor lor folosind sisteme de supraveghere video pentru analiza și dezvăluirea infracțiunilor comise.
Spațiu de birou și depozitare.
Monitorizarea activităților personalului și ale vizitatorilor pentru a preveni accesul neautorizat la obiectele de valoare. Utilizarea sistemelor de control al accesului. Utilizarea echipamentelor de alarmă antiefracție care generează mesaje de alarmă în caz de urgență.
Săli de întâlnire .
Supraveghere video folosind camere instalate în interior și înregistrare video în sincronizare cu sunet. Înregistrarea a ceea ce se întâmplă în cameră pentru a asigura siguranța angajaților companiei, înregistrarea situațiilor de urgență.
Centrul de răspuns rapid și procesare a informațiilor.
Gestionează toate sistemele de securitate dintr-un singur centru. Înregistrarea automată a semnalelor video din camerele în care senzorii de alarmă sunt declanșați către un înregistrator digital. Gestionarea și reglarea funcționării sistemelor care folosesc software și dispozitive de control de la distanță.
Rezultat:
1. Securitatea bancară primește prompt informații de la sistemele tehnice pentru răspuns la timp;
2. O arhivă de informații video și audio ajută la prevenirea și investigarea situațiilor de urgență;
3. Stabilitatea băncii.
Office este un indicator al succesului în afaceri, al bunăstării financiare și al solidității organizației. Sistemele moderne de securitate pentru birouri consolidează reputația obținută și reduc la minimum amenințările externe și interne ale afacerii.
Sarcini de securitate :
1. Asigurarea siguranței personalului și a vizitatorilor;
2. Organizarea, delimitarea și controlul accesului pe teritoriul biroului;
3. Conservarea bunurilor materiale;
4. Protecția informațiilor comerciale;
5. Prevenirea dezastrelor (incendiu) .
Soluţii:
Pentru finalizarea cu succes a sarcinilor de mai sus, este necesar un sistem de securitate integrat, care să includă subsistemele de supraveghere video, monitorizare audio, control și gestionare a accesului, înregistrarea conversațiilor telefonice și corespondență electronică, precum și alarme de securitate.
Sistemul de supraveghere video vă permite să monitorizați ce se întâmplă în spațiile biroului (precum și în depozite, parcări, zona înconjurătoare etc.) și să efectuați înregistrarea continuă în permanență a imaginilor de la toate camerele. Un sistem automat de monitorizare video funcționează la fel de eficient în orice moment al zilei, înregistrând toate situațiile, inclusiv situațiile de urgență și vă permite să obțineți o imagine completă a evenimentelor.
Controlul audio este conceput pentru a urmări negocierile personalului și ale vizitatorilor. Înregistrarea sincronă a informațiilor audio și video este posibilă.
Sarcina organizării accesului pe teritoriul biroului, siguranța personalului și conservarea bunurilor materiale este rezolvată folosind un sistem de control și management al accesului. Acest sistem vă permite, de asemenea, să urmăriți toate mișcările personalului din jurul biroului și să urmăriți timpul efectiv lucrat de fiecare angajat.
Subsistemul de alarmă de incendiu oferă un avertisment de incendiu și o protecție împotriva invaziei pe timp de noapte.
Rezultat:
1. Organizarea condițiilor pentru munca de succes, stabilitatea și bunăstarea financiară a companiei;
2. Creșterea disciplinei muncii, creșterea eficienței în utilizarea timpului de lucru de către angajați ;
3. Prevenirea daunelor cauzate de furtul de avere, informații comerciale, precum și utilizarea rațională a fondului de salarii.
Specificul asigurării securității marilor instalații industriale constă în organizarea controlului asupra teritoriilor mari și a instalațiilor de producție și clădirilor disparate, pentru a crea integritatea diferitelor sisteme de securitate pentru răspunsul rapid al serviciilor de securitate la situații emergente.
Sarcini de securitate :
1. Prevenirea furtului de produse și materii prime ;
2. Securitatea personalului ;
3. Organizarea accesului la întreprindere și la sediile din interiorul unității, în conformitate cu autoritatea salariatului;
4. Prevenirea scurgerii de informații confidențiale;
5. Protecție împotriva dezastrelor naturale și a incendiilor.
Soluţii:
Sarcinile stabilite sunt rezolvate prin crearea unui sistem integrat eficient de securitate a întreprinderii, care include dezvoltarea de măsuri organizatorice, instruirea personalului și instalarea echipamentelor tehnice de siguranță.
Pentru a preveni aceste amenințări de furt, instalația este echipată cu un complex de securitate pentru perimetrul întreprinderii, un sistem de supraveghere video la punctele de control și perimetrul instalației, precum și sisteme de control al accesului.
Sali de intrare, intrări în ateliere, clădiri administrative și spații sunt echipate cu dispozitive de blocare (turnichete, bariere, uși), care sunt controlate de un sistem de control și management al accesului. Un modul suplimentar de urmărire a timpului angajaților din sistemul de control al accesului asigură disciplina muncii și simplifică salarizarea.
Pentru a proteja împotriva dezastrelor naturale și a incendiilor, toate spațiile întreprinderii sunt echipate cu alarme de securitate și incendiu.
Rezultat:
1. Asigură siguranța conducerii și a angajaților .
2. Furtul de valori este prevenit, iar costurile financiare ale întreprinderii sunt reduse.
3. Disciplina tehnologică și a forței de muncă este în creștere și, ca urmare, eficiența utilizării timpului de muncă de către angajați este în creștere .
4. Utilizarea rațională a fondului salarial plătește rapid toate costurile instalării sistemelor de securitate.
Sarcini de securitate:
1. Asigurarea siguranței personalului;
2. Identificarea și suprimarea încercărilor de a intra ilegal în instalație;
3. Prevenirea scurgerii de informații confidențiale;
4. Protecția proprietății organizației;
Soluții:
Organizarea eficientă a punctelor de control include sisteme tehnice, măsuri organizatorice, precum și personal de securitate și algoritmi de răspuns în situații de urgență.
Sistemul de control și gestionare a accesului pe teritoriul organizației permite rezolvarea problemelor organizării controlului accesului. Echipamentele sistemului sunt instalate în biroul de admitere, la punctele de control, punctele de control, intrările în spațiile de birou și atelierele întreprinderii. Sistemul vă permite, de asemenea, să țineți cont de timpul de lucru al personalului și să controlați locația fiecărui angajat în întreprindere.
Vehiculele companiei sunt echipate cu identificatori speciali care funcționează pe o distanță mai mare, ceea ce vă permite să deschideți porți sau bariere în mod automat la apropierea punctului de control.
Dotarea punctului de control cu un sistem de supraveghere video vă permite să controlați trecerea personalului prin punctul de control, precum și să înregistrați în arhiva numerelor de înregistrare de stat a vehiculelor care trec prin punctul de control.
Rezultat:
1. Se asigură trecerea autorizată a angajaților și vizitatorilor, import-export de produse și bunuri materiale;
2. Este împiedicată penetrarea necontrolată a persoanelor și vehiculelor neautorizate în ariile protejate și în spațiile individuale;
3. Amenințările potențiale care contribuie la daunele materiale sunt identificate în timp util;
4. Asigură funcționarea stabilă a organizației în fața amenințărilor externe în continuă creștere.
Specificitate: un flux mare de clienți, disponibilitatea și un număr imens de produse necesită informații complete și fiabile pentru a monitoriza, analiza și lua decizii în orice situație.
Sarcini sisteme de securitate:
1. Prevenirea furtului de către clienți;
2. Suprimarea cazurilor de furt și fraudă din partea personalului;
3. Dezvăluirea furtului în coluziunea personalului cu clienții;
4. Excepție de jaf;
5. Prevenirea sau reducerea pierderilor în timpul dezastrelor naturale.
Soluții:
Cea mai bună soluție este un sistem de securitate integrat care vă permite să rezolvați problemele folosind subsisteme de supraveghere video, echipamente de protecție împotriva incendiilor și un sistem de alarmă împotriva incendiilor alarmele.
Sistemul de supraveghere video vă permite să preveniți sau să reduceți semnificativ numărul de furturi ale cumpărătorilor din etajele comerciale, precum și să luați rapid o decizie în caz de urgență (de exemplu, un jaf). Instalarea unui sistem de control al tranzacțiilor cu numerar va asigura înregistrarea cazurilor de încălcare și fraudă din partea personalului și controlul deplin al tuturor acțiunilor la casă. Pentru a vă proteja împotriva intruziunilor în timpul orei libere și a dezastrelor naturale, toate camerele sunt echipate cu sisteme de securitate și alarmă împotriva incendiilor.
Rezultat:
1. Soluție eficientă a sarcinilor de securitate;
2. Reducerea pierderilor cauzate de furt și fraudă;
3. Îmbunătățirea serviciilor și serviciilor pentru clienți;
4. Rambursare rapidă a complexului de securitate instalat și profit suplimentar în viitorul apropiat.
Principalul și cel mai eficient mod de a vă proteja casa este să instalați un sistem de supraveghere video. Având în vedere oportunitățile de dezvoltare și implementare a noilor tehnologii, este posibil să se mențină ușor și destul de ieftin eficiența ridicată a unei astfel de protecții.
Care este un bun sistem de supraveghere video? Îți protejează în mod sigur casa de jafuri, incendii și chiar diverse farse ale tâlharilor. Pe lângă eficiența ridicată a detectării, acest sistem are și un factor destul de puternic în ceea ce privește prevenirea diferitelor infracțiuni.
Orice atacator care vede sistemul de supraveghere video instalat se va gândi încă o mie de ori înainte de a încerca să pătrundă în casa ta. Supravegherea video indică gravitatea protecției și intențiile proprietarului de a-și apăra proprietatea.
Datorită noilor tehnologii și materialelor moderne, politica de prețuri în domeniul supravegherii video permite instalarea unor astfel de sisteme nu numai pentru corporații serioase și cetățeni înstăriți, dar și pentru companii nu foarte mari. și chiar persoane private (de exemplu, pentru a-și proteja casele de țară sau căsuțele).
Rezultatul:
1. Conservarea bunurilor materiale;
2. Este împiedicată intrarea neautorizată a persoanelor neautorizate atât în arii protejate, cât și în clădiri individuale;
3. Posibilitatea de a obține rapid informații din sistemele tehnice pentru a răspunde în timp util la dezastre naturale.